Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення і обмін Повернення та обмін товарів належної якості Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. Перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну/повернення: парфюмерно-косметичні вироби; засоби особистої гігієни; гребінці, гребені та щітки масажні. При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку у присутності нашого кур'єра або співробітника Нової Пошти/Укрпошти/пункту самовивозу. Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Новій Пошті/Укрпошті/пункті самовивозу. Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур'єра, покинули поштове відділення або пункт самовивозу, це означає, що куплений товар повністю відповідає замовленню. Повернення і обмін товарів неналежної якості: Товар неналежної якості - товар, що містить недоліки. Увага! Упаковка повинна бути збережена в обов'язковому порядку, в іншому випадку обмін/повернення товару неможливий! Після відправки товару ОБОВ'ЯЗКОВО повідомте номер декларації менеджеру на пошту або Viber! Обмін товару або повернення грошових коштів здійснюється протягом 5 робочих днів після отримання повернутого товару на склад!
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.