Продавець ua-torg розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
3395 відгуків
ПАРФУМОВАНІ ЛОСЬОНИ ТА ГЕЛІ ДЛЯ ДУША Exclusive EUROПЕРЕЙТИ

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Ua-torg.com
+380 (95) 479-49-92
Кошик

Поширені питання

  • Чи працює магазин з трешиппінгом?

    • У вас є можливість оформити відправку замовлення на клієнта. Для цього мінімальне замовлення має складатися 800 грн. Умови покупки всіх товарів (набір, палітра) зберігаються.

      При оформленні замовлення на клієнта, вкажіть ваш контактний номер телефону. Менеджер зв'яжеться з вами для упорядкування оплати і надсилання замовлення.

  • Сума мінімального замовлення?

    Мінімальне замовлення - 800 грн.
  • Як працює наш інтернет магазин.

    1. Ми приймаємо замовлення п'ять днів на тиждень щодня.субота  і неділя - вихідний).
    2. Після обробки замовлення менеджери передають сформовані товарні накладні на склади, а ті у свою чергу пакують товар, і кур'єри здійснюють надсилання. Якщо ви платите і звітуєте про оплату до 12.00 посилка їде в той же день (в зв'язку з великою кількістю замовлення терміну відправки можуть бути збільшені на 1-2 дні). Кожен товар ретельно перевіряється і пакується.
    3. Часто клієнти просять у нас забрати товар самовивозивом, але через велику кількість замовлень ми просто фізично не можемо виділити час для такого роду прохання, та й не завжди товар знаходиться в місті покупця. Наш досвід роботи показав, що клієнту зручніше забирати товар зі складу служби доставки, так як ви  Ви можете прийти у зручний для вас час, оглянути, оплатити і забрати свій товар.
  • Умови розгляду претензій у разі шлюбу, бою або недостачі

    • Переконливе прохання, перевіряти ваші посилки безпосередньо у відділенні Нової пошти! Якщо ви виявили брак, бій товару або недостачу, зверніться до працівника Нової пошти для складання акта прийому-передачі товару. На підставі цього документа у вас є можливість вимагати розгляд компенсації від перевізника (Нова пошта) або відправника.

       

      Просим обратить внимание, что по умолчанию заказчика накладная в посылку не вкладывается! Если Вы хотите получить накладную в печатном виде, укажите это в комментариях к заказу в момент оформления или озвучьте эту просьбу менеджеру при подтверждении заказа.  Также всегда есть возможность получить накладную в электронном виде на Viber  или email.

       

      Если вы покинули почтовое отделение, это означает, что купленный товар полностью соответствует вашим ожиданиям и условия сделки считаются выполненными. В этом случае претензии приниматься и рассматриваться не будут! С ув. ваш UA-Torg

  • Як здійснюється Обмін / повернення товару?

     

    • Повернення і обмін товарів належної якості Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. Перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну/повернення: парфюмерно-косметичні вироби; засоби особистої гігієни; гребінці, гребені та щітки масажні.

       

      При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку у присутності співробітника Нової Пошти. Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Новій Пошті. Товар неналежної якості - товар, що містить недоліки. Недолік товару - це невідповідність заявленим характеристикам. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті(обсяг, призначення, номер кольору і т. д.).

       

      Просим обратить внимание, что  отличие элементов дизайна или оформления от заявленного на сайте описания не является признаком ненадлежащего качества. Подлинные цвета изделий могут отличаться от цветов и оттенков на сайте, в зависимости от цветопередачи вашего монитора.

  • Коли буде відправлений замовлення?

    • Ми здійснюємо відправки замовлень щодня з понеділка по суботу. Після внесення оплати/передоплати (за накладеного платежу) замовлення передається на склад. Збір замовлення на складі виконується в порядку черги. Підготовка замовлення може зайняти 1-3 робочих дні. Відразу після відправлення посилки клієнт отримує повідомлення від нашого магазину номер ттн.

  • Способи оплати?

    Оплата на карту:

    Поповнення картки ФОП Приватбанку (+ комісія банку).
    № картки і сума вказується в смс-повідомленні. Відвантаження товару здійснюється за умови 100% передоплати замовлення та комісії.

    Оплата накладеним платежем:

    Предполагает оплату товара при получении прямо в отделении Новой почты,но по предоплате. Следует учесть, что в этом случае клиент оплачивает комиссию Новой почты: 2% от суммы + 20 грн. за оформление. Таким образом доставка посылки становится дороже в два раза, ведь вы, по сути, оплачиваете дорогу в две стороны: доставка товара и доставка денег. 

     

     

     

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner