Продавець ua-torg розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
3491 відгук
ПАРФУМОВАНІ ЛОСЬОНИ ТА ГЕЛІ ДЛЯ ДУША Exclusive EUROПЕРЕЙТИ

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Ua-torg.com
+380 (95) 479-49-92
Кошик

Тестери унісекс

Оглядаючи полиці парфумерних магазинів або гортаючи сторінки інтернет-магазинів, нас вже не дивує поділ на чоловічі і жіночі парфуми. Хоча, за великим рахунком, відмінності досить умовні, те саме що певні кольори можуть носити тільки жінки, інші – виключно чоловіки.

Щоб розібратися, як в парфумерній індустрії зародилося поняття унісекс, варто копнути глибше.

В давнину духмяними пахощами могли користуватися лише виключно привілейовані класи. Коли європейські парфумери середніх століть і нового часу стали розширювати асортимент парфумів, то головною метою ароматних есенцій було замаскувати неприємних запах. І тут вже було все одно, чим пахнути – і дами і кавалери із знатних верств суспільства пахли трояндою, вербеною, цитрусами або одягають і ветівером.

Поділ парфумерії для жінок і для джентльменів відбулося відносно недавно, на початку 20 сторіччя. Власник французького модного дому Guerlain  випустив 2 аромату - Voilette de Madame  і Mouchoir de Monsieur. Жіноча «Вуаль» і чоловічий «носовичок» поклали початок гендерного поділу – тепер духи стали класифікуватися за статевою ознакою. Далі за справу взялися рекламщики – раніше компанія пропонувала купити один аромат, а тепер можна було продати два, якщо переконати і чоловіків, і жінок користуватися парфумами марки. Парфуми для слабкої статі підкреслювали виняткову жіночність, яка була втілена ароматами троянди, жасмину, ванілі, одеколони для представників сильної статі грунтувалися на сильних запахи – хвоя, деревина, тютюн або смоли.

Поклавши руку на серце, можна сказати , що розподіл ароматів досить умовне. Звичайно, парфумери беруть до уваги природу тієї чи іншої парфумерної ноти, але не варто забувати про особливості жіночої і чоловічої шкіри – будь запах розкриється по-різному. Крім того, поведінка парфуму залежить від індивідуальних особливостей – і вік, вага, стан здоров'я і багато інші об'єктивні і суб'єктивні моменти зіграють свою роль. тобто більш раціональними є просто складання ароматних композицій, а хто їх буде носити – вирішить сам покупець.

Возвращаясь к истокам парфюмерного дела, многие производители, особенно среди нишевой парфюмерии, выпускают продукцию без маркировки по половому признаку. Нравится женщины нотки рома , кожи и табака, она чувствует себя комфортно и гармонично? Так пусть носит то, что нравится. Если мужчине приятно ощущать благоухание розы, ванили и экзотических фруктов, почему он не может пользоваться таким пафрюмом? На здоровье, пусть получает удовольствие.

Ера унісексових ароматів пережила справжній бум в кінці 1990-их. багато В чому цьому сприяла мода на андрогінність – по подіумах крокували моделі, схожі одночасно і на юнаків, і дівчат. Американська марка Calvin Klein презентувала парфуми CK One – легкий фужер підкорив бунтівний молодь, цитрусова свіжість підходила і дівчаткам, і хлопцям. Пафрюмеры почали акуратно експериментувати – спочатку парфуми-унісекс були спортивної спрямованості, проте поступово в світі ароматів сталася плавна трансформація поглядів. Тепер вже нікого не здивуєш композицією унісекс, де переважають гурманські або водні акорди.

Ароматні композиції повинні відповідати внутрішнім відчуттям. Парфуми – разнообраны, не дарма чоловіки і жінки не задовольняються лише одним флаконом, а пробують новинки. Унісекс-парфуми дарують нові відчуття, відкриваючи нові сторони особистості.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner