Продавець ua-torg розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
3593 відгуків
ПАРФУМОВАНІ ЛОСЬОНИ ТА ГЕЛІ ДЛЯ ДУША Exclusive EUROПЕРЕЙТИ
Ua-torg.com
+380 (95) 479-49-92
Кошик

Тестери унісекс

Оглядаючи полиці парфумерних магазинів або гортаючи сторінки інтернет-магазинів, нас вже не дивує поділ на чоловічі і жіночі парфуми. Хоча, за великим рахунком, відмінності досить умовні, те саме що певні кольори можуть носити тільки жінки, інші – виключно чоловіки.

Щоб розібратися, як в парфумерній індустрії зародилося поняття унісекс, варто копнути глибше.

В давнину духмяними пахощами могли користуватися лише виключно привілейовані класи. Коли європейські парфумери середніх століть і нового часу стали розширювати асортимент парфумів, то головною метою ароматних есенцій було замаскувати неприємних запах. І тут вже було все одно, чим пахнути – і дами і кавалери із знатних верств суспільства пахли трояндою, вербеною, цитрусами або одягають і ветівером.

Поділ парфумерії для жінок і для джентльменів відбулося відносно недавно, на початку 20 сторіччя. Власник французького модного дому Guerlain  випустив 2 аромату - Voilette de Madame  і Mouchoir de Monsieur. Жіноча «Вуаль» і чоловічий «носовичок» поклали початок гендерного поділу – тепер духи стали класифікуватися за статевою ознакою. Далі за справу взялися рекламщики – раніше компанія пропонувала купити один аромат, а тепер можна було продати два, якщо переконати і чоловіків, і жінок користуватися парфумами марки. Парфуми для слабкої статі підкреслювали виняткову жіночність, яка була втілена ароматами троянди, жасмину, ванілі, одеколони для представників сильної статі грунтувалися на сильних запахи – хвоя, деревина, тютюн або смоли.

Поклавши руку на серце, можна сказати , що розподіл ароматів досить умовне. Звичайно, парфумери беруть до уваги природу тієї чи іншої парфумерної ноти, але не варто забувати про особливості жіночої і чоловічої шкіри – будь запах розкриється по-різному. Крім того, поведінка парфуму залежить від індивідуальних особливостей – і вік, вага, стан здоров'я і багато інші об'єктивні і суб'єктивні моменти зіграють свою роль. тобто більш раціональними є просто складання ароматних композицій, а хто їх буде носити – вирішить сам покупець.

Возвращаясь к истокам парфюмерного дела, многие производители, особенно среди нишевой парфюмерии, выпускают продукцию без маркировки по половому признаку. Нравится женщины нотки рома , кожи и табака, она чувствует себя комфортно и гармонично? Так пусть носит то, что нравится. Если мужчине приятно ощущать благоухание розы, ванили и экзотических фруктов, почему он не может пользоваться таким пафрюмом? На здоровье, пусть получает удовольствие.

Ера унісексових ароматів пережила справжній бум в кінці 1990-их. багато В чому цьому сприяла мода на андрогінність – по подіумах крокували моделі, схожі одночасно і на юнаків, і дівчат. Американська марка Calvin Klein презентувала парфуми CK One – легкий фужер підкорив бунтівний молодь, цитрусова свіжість підходила і дівчаткам, і хлопцям. Пафрюмеры почали акуратно експериментувати – спочатку парфуми-унісекс були спортивної спрямованості, проте поступово в світі ароматів сталася плавна трансформація поглядів. Тепер вже нікого не здивуєш композицією унісекс, де переважають гурманські або водні акорди.

Ароматні композиції повинні відповідати внутрішнім відчуттям. Парфуми – разнообраны, не дарма чоловіки і жінки не задовольняються лише одним флаконом, а пробують новинки. Унісекс-парфуми дарують нові відчуття, відкриваючи нові сторони особистості.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner