Продавець ua-torg розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
3491 відгук
ПАРФУМОВАНІ ЛОСЬОНИ ТА ГЕЛІ ДЛЯ ДУША Exclusive EUROПЕРЕЙТИ

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Ua-torg.com
+380 (95) 479-49-92
Кошик

Тестери жіночі

Людство користується парфумами з  незапам'ятних часів. З тією тільки різницею, що стародавні модниці були обмежені у виборі ароматних складові, парфумерні композиції складалися з десятка-іншого дорогоцінного масел і трав'яних екстрактів, а сучасні покупці розпещені різноманітністю запахів – серед компонентів духів є і натуральні інгредієнти, і синтетичні замінники, і навіть унікальні ароматні ноти, спеціально придумані для духів, що не мають аналогів у живій природі.

Поклавши руку на серце, можна сказати – жінки люблять аромати більше, ніж чоловіки. Принаймні, якщо зайти в найближчий парфумерний бутік, то при будь-яких розкладах з'ясуватися, що жіночі духів більше, ніж чоловічих . Ще один парадокс – в парфумерії 20 і 21 століть гримлять чоловічі та жіночі імена, і представниці прекрасної статі створюють чудові композиції. Але якщо бути до кінця чесними – практично всі шедеври, які зазначила історія парфумерії, створені сильною статтю.

Дизайнерів і кутюр'є, уми яких займала думка, як зробити жінку більш привабливе, відзначали великий вплив ароматів. Чого варті лише слова Коко Шанель про те, що «у жінки, яка не користується парфумами, немає майбутнього»; велика француженка, за своє життя пережила не одні бурхливий роман, стверджувала, що парфуми потрібно наносити на тіло там, де б Ви хотіли, щоб Вас поцілували.

у часи Коко Шанель духи були привілеєм аристократів і багатих буржуа. Парфуми випускалися в обмеженій кількості, збір і підготовка сировини проводилася виключно вручну, флакони виготовляли з венеціанського скла, пляшки часто мали химерну форму.

З розквітом хімічної промисловості виробництво парфумів було поставлено на потік. Результати досліджень парфумерів привели до відкриття замінників дорогих компонентів, що вплинуло на ціноутворення. Тепер туалетна вода стала доступнішою і навіть панночка з середнім достатком може дозволити собі крапельку розкоші у флаконі.

Збільшення компаній, що займаються виробництвом парфумерії, призвело до небувалої конкуренції на ринку. Тепер фірми боролися за увагу покупців. З середини 20 століть парфумерний бутіки відомих брендів для просування власних парфумів стали пропонувати послугу знайомства з ароматом. Щоб не тиражувати фірмові флакони і упаковки, для демонстраційних образів в магазини надавали більш прості флакони. Їх відрізняли:

  • Велика ємність, ніж у стандартної парфумерії. За день бутік можуть відвідати десятки, а то і сотні клієнток, витрата туалетної води у вигляді проби для кожної вийде колосальним;
  • Проста упаковка. Технічна кришечка або повна відсутність ковпачка, картонна упаковка замість дивовижної коробочки – для тестерів стали використовувати найдешевші флакони, адже призначалися вони не для продажу, а для знайомства з ароматом.
  • Склад духів в тестері збігається з оригінальною формулою на 90-95%. Тестер в повній мірі дає інформації про парфумерної піраміді, стійкості, послідовність розкриття та особливості носіння парфуму.

Купуючи тестер туалетної води, ви отримуєте продукцію за якістю не гірше оригінальною, але простіше оформлену. Єдиним мінусом тестерів є те, що їх непрезентабельно дарувати, зате в якості презенту для себе вони дуже гарні, особливо з огляду на більш низьку вартість.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner